Badhuset & fix i hemmet!

Allmänt / Permalink / 2
Idag var jag först på vårdcentralen, för jag har haft värk i kroppen i snart 4 månader och det blir bara värre... Men sen tog jag med Nilo till badet för att bara mysa. Det blev massa bad och skratt! Hur underbart är det inte att bara glömma vardagen lite och bara busa?!
Sen fixa jag med lite kryddor på balkongen hihi så underbart när solen skiner man får så mycket energi fast man har ont!
Nu ska jag njuta av helgen med min lilla familj! Kram
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej! Jag är jätteintresserad av att läsa till makeup artist. Kan du göra ett inlägg om det och vilka skolor du rekommenderar? :) och vad dina tips är till att bli framgångsrik! Hade uppskattats. Om du inte vill göra något enskilt inlägg hoppas jag du kan svara på det här i kommentarsfältet iallafall :)

Svar: Hejsan! Absolut kan jag göra det, håll koll det kommer upp inom den närmsta vecka! Följ din dröm och kämpa är mitt tips just nu! Fler tips kommer, ska sätta ihop något bra! Kommentera gärna mitt inlägg då och ge feedback till mig, hade varit snällt!
makeupmammi.blogg.se

#2 - - Anonym:

Tack! Jag väntar :D

Liknande inlägg

Till top