7 månader

MyLove / 7månader / Permalink / 2
Kryper, ålar, skriker, pratar & skrattar! Vilken glädje det är med barn! Dessa 7 månader vilken känsloresa, Nilo har verkligen fått oss att inse hur underbart det är att ha barn! Nilo du är världens goaste & gladaste barn, ditt skratt varje morgon får mig att vakna med världens största smile ♡ Du har fått mig och din pappa att inse hur mycket vi älskar varandra och dig vår älskade skatt! Jag är så lyckligt lottad att du bara blev till sådär utan planering för du är den bästa överraskningen jag någonsin fått! Tänk att jag fick äran att lära känna din pappa, från första dagen jag såg han kunde jag inte sluta tänka på han, exakt likadant är det med dig. Dina runda, blåa och glada ögon smälter jag i, du är din pappa upp i dagen! Alltid glad, rolig, busig och så kärleksfull ja som din pappa! Längtar tills du kan gå så jag kan få en bra rygg igen ;-) tung bebis som jag när jag var liten (lite lik mamma är du allt) ;-)
#1 - - Erica:

men åhhh så fint!! ❤️

#2 - - makeupmammi.blogg.se:

Tack Erica <3

Liknande inlägg

Till top